Review Policy

Omdat wij waarde hechten aan uw ervaring nodigen wij onze klanten uit om, naar aanleiding van een aankoop een review achter te laten.
Hierin maken we onderscheid tussen een review over ons bedrijf, onze dienstverlening, klantenservice en webshop en een productreview.
Bij deze laatste vragen we, uiteraard geheel vrijblijvend aan klanten die bij ons gekocht hebben een productreview te schrijven over hun ervaring met het product.
Bij een bedrijfsreview zijn wij benieuwd naar de ervaring van u met ons bedrijf. 

De uitnodiging voor een bedrijfsreview wordt 4 dagen na de verzending naar u gemaild door Kiyoh.
Kiyoh is een gecertificeerd en onafhankelijk reviewbureau dat de review controleert op echtheid.
Alle verzamelde reviews zijn van klanten die daadwerkelijk bij ons een aankoop hebben gedaan.
Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er was sprake van een betaalde samenwerking, dan blijkt dat duidelijk uit de review.

Nautic Gear BV werkt samen met Kiyoh omdat het een onafhankelijk platform is waarbij de controle plaatsvind bij Kiyoh.

Product reviews. Alleen klanten die daadwerkelijk een product bij ons gekocht hebben krijgen na 14 dagen na verzending van de bestelling een uitnodiging om over de door hen aangekochte producten een review te schrijven.
Klanten die niet bij ons gekocht hebben of klant bij ons zijn hebben geen mogelijkheid een review achter te laten. Op deze wijze controleren we zo dat het ook daadwerkelijk echte product reviews zijn. 
Het grondbeginsel is dan ook dat alleen klanten een review kunnen schrijven.

In beide reviews kunt u vertellen wat u vindt, zolang dit binnen de normen en waarden blijft van algemeen fatsoen.
Grove of aanstootgevend taalgebruik en / of het beledigen van medewerkers binnen een review worden gemeld bij de daarvoor aangewezen instanties, zoals bijvoorbeeld Kiyoh.