Klantenservice: waarmee kunnen wij u helpen?

Wij helpen u graag en u helpt ons door bij uw correspondentie altijd uw bestelnummer te vermelden.

Contact:

  • Onze klantenservice is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur op: 0318 744 755
  • Per e-mail kunt u ons bereiken via support@nauticgear.nl
  • Ons adres is: Nautic Gear, Inductorstraat 16, 3903 KB, Veenendaal

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Het merendeel van de artikelen kunnen wij uit eigen voorraad leveren. Artikelen die bij ons op voorraad zijn en op werkdagen voor 20.30 uur worden besteld worden dezelfde dag aan u verzonden en worden in de regel de eerstvolgende werkdag bij u bezorgd (m.u.v. de zondag). Wanneer u een bestelling plaatst waarvan één artikel 2-3 werkdagen levertijd kent en in dezelfde bestelling bestelt u ook voorraad artikelen, dan geldt de levertijd van 2 à 3 dagen. De voorraad artikelen worden dan meegezonden wanneer de order in zijn geheel compleet is. Mocht u een deel van uw bestelling eerder willen ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

Afhalen van uw bestelling:

Wanneer u tijdens uw bestelling ervoor gekozen heeft deze bij ons magazijn af te halen kan dit, nadat u van ons een afhaalbericht heeft ontvangen. Uw bestelling wordt, voordat u dit afhaalbericht krijgt, eerst klaargemaakt door één van onze medewerkers. Daarna verzenden wij per mail u het afhaalbericht. Met dit afhaalbericht kunt u uw bestelling afhalen tussen 09.00 en 17.00 uur op werkdagen.

Afhalen bestelling bij u in de buurt:

Op het moment dat u bij Nautic Gear een bestelling plaatst, kunt u bij verzendmethoden ook voor de verzendoptie ‘Afhalen bij PostNL punt’ (voorheen PakjeGemak) kiezen (verschijnt nadat u uw postcode en huisnummer heeft ingevoerd). Deze service maakt het mogelijk om zelf aan te geven waar u uw pakket wilt ophalen. Niet op uw thuisadres, maar op één van de afhaalpunten in Nederland. Dit kan een vestiging van onze vervoerder zijn, maar ook bij een winkel waar een PostNL servicebalie aanwezig is. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. Met ‘Afhalen bij PostNL punt’ (PakjeGemak) kunt u dus voorkomen dat u afleverpogingen mist. U kunt het pakket dan gewoon ophalen bij de door u geselecteerde locatie! Sommige locaties zoals bouw- of supermarkten zijn in veel gevallen ook 's avonds geopend. Zodra uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een trackingnummer.

Garantie:

Wanneer uw aangekochte product defect raakt, is het zeer fijn om te weten op welke garantietermijn u recht heeft. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door veelvoudig gebruik komt. Fabricagefouten vallen uiteraard wel onder garantie. Alle aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.

Wij leveren op alle producten 2 jaar garantie, met uitzondering van de producten die onder de kop "uitgesloten van retour en garantie" vallen. Op onze speciale garantie pagina leest u alle ins en outs met betrekking tot garantie.