Garantie
De service van Nautic Gear
Wij leveren dagelijks heel erg veel artikelen. Onverhoops kan een artikel defect zijn of stuk gaan. In alle gevallen zullen wij u helpen een garantie probleem op te lossen, dat is een keiharde belofte.
Hierbij volgen wij de wet. Op al onze producten geven minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Wanneer u niet zeker weet of het defect onder garantie valt neem gerust contact met ons op.
Wees u ervan bewust dat u, bij het zelf monteren, wij u niet installatie-technisch kunnen ondersteunen. Uiteraard helpen wij met uw vragen.
Raakt onverhoopts een artikel defect dan bent u zelf verantwoordelijk voor het demonteren of vervangen van onderdelen, afhankelijk van het defect kunnen onderdelen onder garantie vallen.
Om dit te kunnen beoordelen kunt u het desbetreffende onderdeel aan ons opsturen, onder begeleiding van een kopie van uw bestelling en duidelijke klachtomschrijving.
Bij klachten aan en scheepstoilet kunnen wij u voorzien van onderdelen. Deze zijn online te bestellen. U kunt u defecte onderdeel aan ons opsturen. Wij of de importeur / fabrikant zullen dan bekijken of het defect onder garantie voor valt.
Wij voeren zelf geen reparaties uit aan scheepstoiletten, maar zoals gezegd kunnen wel voorzien in onderdelen, indien beschikbaar.
Uitgesloten van garantie.
Sommige artikelen of diensten zijn uitgesloten van garantie.
- Software waarvan de verzegeling is verbroken.
- Ingewisselde vouchers of tegoedbonnen
- Juist uitgevoerde diensten van postbodes of monteurs
- Kosten voor bijzondere verzendopties zoals tijdvakleveringen
Insturen van uw artikel. Carry-In-Garantie.
Wanneer het door u aangekochte artikel defect raakt bent u zelf verantwoordelijk voor het insturen daarvan.
Ook kunt u het artikel bij ons afgeven.
- De kosten en het verzendrisico zijn daarbij voor uw rekening.
Bij een legitieme aanspraak op garantie is de reparatie voor onze rekening evenals de kosten voor het retourneren.
Claimt u een defect of onjuiste werking van uw product waarbij na onderzoek blijkt dat het om een bedienings- of aansluitfout gaat en het product naar behoren functioneert dan behouden we ons het recht voor de gemaakte kosten door te belasten (onderzoekskosten á € 55,- inclusief btw), evenals de kosten voor het retourzenden van het artikel naar u.
Wij verzoeken u samen met het artikel ook een kopie van uw bestelling of aankoopnota mee te sturen evenals een duidelijke klachtomschrijving.
Artikelen ingezonden zonder bestelnummer of aankoopnota en zonder klachtomschrijving kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
Uw defecte product kunt u insturen naar:
Nautic Gear
Afdeling Garantie
Inductorstraat 16
3903 KB, Veenendaal.
Heeft u nadere vragen omtrent garantie, dan kunt u ons belllen en helpen wij u graag! Telefoon: +31 (0) 318 744 755