Levertijd

Veel artikelen leveren wij direct uit eigen voorraad. Indien u deze artikelen besteld voor 17.00 dan worden deze dezelfde dag uw bestelling verwerkt en overgedragen aan Post NL, die in de regel de volgende dag bezorgd (m.u.v. van de zondag) (geld binnen Nederland , Belgie en Duitsland eveneens meestal de volgende werkdag).
Bij elk artikel staat de actuele levertijd vermeld en wanneer wij het door u gewenste artikel verzenden.
Indien u een artikel besteld dat wij op voorraad hebben en u besteld een artikel dat wij niet op voorraad hebben, in dezelfde order, dan geld de levertijd van dit laaste artikel. 
Zodra uw zending is verzonden (Post NL) sturen wij u een mail met uw trackingnummer. Via dit trackingnummer kutn u uw bestelling volgen.
Extra handig is de App van Post NL. Wanneer u dezxe op uw smartphone of tablet installeert kunt u niet alleen uw bestelling goed volgen, u kunt hem desgewenst ook her-routeren.
Voor vragen met betrekking tot uw zending kunt u bij Post NL terecht: 088 - 22 55 555 Voor productvragen helpen wij u graag.

Verzending & verzendkosten

U kunt bij ons zelf, tijdens het afrekenproces, kiezen hoe u pakket verzonden moet worden. Bijvoorbeeld met Post NL pakketservice of afhalen op 1 van de 2600 afhaalpunten. Dit laaste bied u maximale vrijheid en gemak, u hoeft immers niet te wachten op de pakketbezorger. Bovendien zijn veel afhaalpunten tot 21.00 geopend.
Het is mogelijk om een ander afleveradres te kiezen, los van het factuuradres. Zo kunt u een bestelling plaatsen en die elders laten bezorgen. In sommige gevallen kan dit handig zijn, bijvoorbeeld uw bestelling laten bezorgen op uw werkadres of dat van famillie of vrienden.
Hieronder een overzicht van de mogelijkheden en verzendkosten, de verzendkosten ziet u ook wanneer u een artikel in uw winkelmandje stopt, zo staat u nooit voor verrassingen.

Binnen Nederland: 

Post NL Verzending:
Wij verzenden met Post NL bij bestellingen tot € 49,99,- voor een bedrag van € 4,95,- Inclusief Btw.  Boven het bedrag van € 50,- is de verzending gratis Uw pakket wordt op het door u aangegeven adres aangeboden. Bij in ontvangstname word u door de bezorger gevraagd te tekenen voor ontvangst.
Mocht u onverhoops niet aanwezig zijn dan word het pakket nog eenmaal aangeboden, of, indien mogelijk bij uw buren afgeleverd. In sommige gevallen wordt uw pakket bij niet thuis voor u afgeleverd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt van de betreffende vervoerder.
Zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw pakket kunt volgen. 

Afhalen: Afhaalpunten: PakjeGemak van Post NL:
Als tweede bezorg-optie bieden wij u de vrijheid van DPD ParcelShop, een service van DPD en/of Pakje Gemak, een service van Post NL. Bij deze methode kiest u een afleverpunt in uw eigen omgeving.
Nadat u uw postcode en huisnummer heeft ingegeven verschijnt deze optie in de kassa. Waneer u de optie selecteert verschijnt er een kaart van de omgeving van de ingegeven postcode.
Doormiddel van op een van de getoonde DPD of Post NL logo's te klikken selecteert u het gewenste afhaalpunt. Daarna geeft u of u e-mail adres in of uw mobiele telefoonnummer. U ontvangt dan van ons een SMS bericht of een email zodra uw pakket voor u klaar ligt op het gekozen afhaalpunt. U moet tekenen voor ontvangst. Het systeem toont de afhaalpunten in de directe omgeving van de door u getoonde postcode.

Stel dat u uw pakket wilt afhalen op een geheel andere lokatie binnen Nederland, en niet in de buurt van uw huis (factuur) adres,  bijvoorbeeld omdat u op vakantie bent dan is dit geen probleem.
U geeft een factuuradres in en vervolgens vinkt u het vakje "verzenden naar hetzelfde adres" uit. Er verschijnt een nieuw, leeg adresveld. U vult het huisnummer en postcode in van de gewenste afleveromgeving, samen met uw naam en de rest van de adresvelden.
Als u nu klikt op de Pakje Gemak verzendmethode verschijnen de afhaalpunten in de omgeving van de door u ingegeven postcode.
Zodra uw bestelling op het afhaalpunt klaarligt ontvangt u een SMS-bericht of een e-mail notificatie, afhankelijk van uw keuze in de kassa.
Als uw bestelling door ons is verzonden ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw pakket kunt volgen. 

Nautic Gear Verzendservice:

Sommige artikelen kunnen niet met Post NL worden verzonden of naar een Afhaalpunt (PakjeGemak) van Post NL worden verzonden omdat ze te groot of te zwaar zijn. Dit geldt bijvoorbeeld voor grotere koelkasten en rubberboten en lengtevracht.
Hiervoor werken wij met een gespecialiseerde vervoerder.. Indien u zo'n artikel bij ons besteld hebben wij of deze logistieke partner altijd vooraf met u contact over het aflevermoment.
Dit om te voorkomen dat paketten niet kunnen worden afgeleverd omdat er niemand aanwezig is of omdat een dergelijk pakket niet bezorgd kan worden op het opgegeven adres.

Afhalen:

Wij bieden u de mogelijkheid uw vooraf bestelde artikelen, nadat u van ons een afhaalbevestiging heeft ontvangen, af te halen op onze vestiging in Ede.
Dit kan op werkdagen tussen 09.30 en 17.00 uur. (Zaterdag en Zondag is ons afhaalmagazijn niet geopend)
De bestel wijze is niet anders. U kunt uw betaling doen per iDEAL, PayPal, Bankoverschrijving of Creditcard.  
Nautic Gear is gevestigd 1,5 autominuut vanaf de afslag A30-Afrit 1, Ede, u staat vanaf de A30 Afslag dan ook zo bij ons voor de deur. 

Verzending naar Belgie en Duitsland:

Voor verzendingen naar Belgie en Duitsland berekenen wij voor bestellingen een bedrag van 7,95 per bestelling. Bij bestellingen van grote producten, zoals koelkasten, boten, motoren ect verzenden wij deze met een speciale vervoerder. Voor Belgie berekenen wij een vrachttoeslag van € 39,95 per bestelling/
Voor Duitsland 99,-
Wij verzenden niet naar landen buiten de EU. 

Onze adres gegevens zijn: 

Nautic Gear
Ampèrestraat 5
6716 BN Ede
0318 744 755


Indien het artikel of pakket beschadigd is dient u daarvan direct melding te maken bij ons op telefoonnummer 0318 744 755. Bij zichtbare schade aan het pakket kunt u deze direct weigeren. 

 

Uitzonderingen

Wij behouden ons het recht voor om in sommige gevallen af te wijken van de door u gekozen vervoerder. Dit doen wij bijvoorbeeld bij bestellingen die niet als standaard pakket kunnen worden verzonden.
Denk hierbij aan artikelen met een groot volume of gewicht, bijvoorbeeld rubberboten of grote koelkasten. 
U ontvangt van ons altijd een email met daarin vermeld de naam van de vervoerder en een trackingnummer. Ons uitgangspunt is altijd een optimale bezorging voor u als klant.