Retourneren

Geachte klant,

Aanvullend op de retourprocedure het volgende:
Wegens de aanhoudende groei gaan wij verhuizen naar een groter pand om u daarmee nog beter van dienst te kunnen zijn. Dit heeft gevolgen voor het insturen van uw retourzending:

Retourneert u voor of op uiterlijk 16 januari 2020 dan kun u uw pakket retourneren aan:

Nautic Gear B.V.
Afdeling retouren
Amperestraat 5
6716BN Ede

Retourneert u NA 16 januari 2020 dan kunt u uw pakket retourneren aan:

Nautic Gear B.V.
Inductorstraat 16
3903KB Veenendaal

Met de retourdatum bedoelen we de datum dat u uw pakket aanbied bij de pakketvervoerder.
Vanaf 20 januari 2020 zullen wij met ons bedrijf gevestigd zijn op het adres in Veenendaal.

Wanneer kunt u uw bestelling retourneren


Indien u niet tevreden bent over het aangekochte artikel kunt u als particuliere consument het artikel binnen 14 dagen na in ontvangstname retourneren.
U dient de bestelling in de originele verpakking, onbeschadigd en compleet retour te zenden, vergezeld van een kopie bestelformulier, bestelnummer of factuur. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Retourzendingen onder rembours verzonden worden door ons niet geaccepteerd. U bent zelf aansprakelijk voor het eventueel optreden van een beschadiging of zoekraken van uw zending.
Het is zeer belangrijk dat u bij uw zending een kopie van uw bestelbevestiging of factuur mee stuurt, omdat anders niet duidelijk is van wie een zending afkomstig is.

Na ontvangst van uw retourzending wordt het artikel door ons gecontroleerd op beschadigingen en / of gebruikssporen. Indien het artikel in correcte staat door ons retour is ontvangen storten wij binnen uiterlijk 7 werkdagen uw aankoopbedrag retour.
Zorgt u ervoor dat verkoopverpakkingen ordentelijk geretourneerd worden en niet "onverkoopbaar" retour komen door een onnodige overdaad aan plakband ect. 
Wij crediteren uw naar en via het betaalmiddel dat u ook bij de bestelling heeft gebruikt.
Eventuele bundelkortingen of gratis verzending die u heeft ontvangen tijdens uw bestelling worden, indien van toepassing, verrekend in uw creditering. Hierbij rekenen wij de bestelling terug naar het bedrag zoals de bestelling zou zijn geweest zonder het geretourneerde artikel.
Creditren wij uit coulance buiten de wettelijke retourtermijn dan behouden we ons het recht voor de door ons gemaakte verzendkosten in te houden van het te crediteren bedrag.
 

Graag willen wij u er op attent maken dat in het geval van schoeisel- en kleding retouren deze uiteraard ongedragen en ongebruikt moeten zijn, daar wij anders genoodzaakt zijn uw retourzending niet te accepteren. 
Een aantal artikelen zijn uitgesloten van ruiling/retour; Artikelen die op maat gemaakt zijn zoals slangen, kabels en andere bedrading. -Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. -Artikelen die om hygienische redenen niet retour worden genomen, zoals ondergoed en badmode.
Beeld, geluid, en data dragers, denk hierbij aan o.a CD’s SD-cards met muziek en / of data bestanden (navigatiesoftware) worden verzegeld verzonden. Deze kunt u alleen retourneren indien de verzegeling intact en dus niet verbroken is.

Indien u een product retour zendt vanwege een garantie aanspraak dient u contact op te nemen met onze klantenservice, per telefoon (+31) 0318 - 744 755 of per e-mail: support@nauticgear.nl

Uw retourzending kunt u sturen naar: (In verband met onze verhuizing naar Veenendaal het volgende:)

Retourneert u voor of op uiterlijk 16 januari 2020 dan kun u uw pakket retourneren aan:

Nautic Gear BV
Afdeling retouren
Amperestraat 5
6716BN Ede

Retourneert u NA 16 januari 2020 dan kunt u uw pakket retourneren aan:

Nautic Gear BV
Inductorstraat 16
3903KB Veenendaal

 

Voeg een kopie van uw bestelbevestiging of factuur bij uw zending aub. Zending zonder afzender en bestelnummer kunnen wij niet afwikkelen.